OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
nr sprawy CJ/4/2021
- Określenie Zamawiającego
CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o., ul. Stanisława Moniuszki 2A, 59-400 Jawor
Kapitał zakładowy: 10 650 000 zł w całości wpłacony; NIP 695-139-63-54; REGON 390763879
strona www : www.cieplo-jawor.pl
e-mail : biuro@cieplo-jawor.pl
tel. 76 870 40 33
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadach określonych w „Regulaminie udzielania przez „Ciepło- Jawor ” Sp. z o.o. zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy PZP na dostawy, usługi, i roboty budowlane służące działalności sektorowej, zwane dalej („Regulamin”). Do niniejszego postepowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
- Nazwa przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn.: „Budowa jednostki kogeneracyjnej w CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o.”
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn.: „Budowa jednostki kogeneracyjnej w CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o.” wraz ze wszystkimi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie, wg „Założeń do projektu budowlanego ” – Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
CPV:
71000000-8 usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 przygotowanie przedsięwzięć i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją.
Projekt budowlany nie może opisywać przedmiotu przez wskazanie w szczególności znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że będzie to wynikało ze specyfiki zaproponowanych rozwiązań, a opis zaproponowanych rozwiązań dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia musi uwzględniać możliwość dopuszczenia rozwiązań równoważnych z opisanymi. Przy czym należy wskazać, na czym polega równoważność (opisać parametry brane pod uwagę przy uwzględnieniu równoznaczności).
- Terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczenie kompletnego projektu budowlanego: 04.06.2021 r.
b) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę: 06.08.2021 r.
- Istotne zapisy w umowie:
Wzór umowy zawarty w Załączniku nr 2 – wymagane zaparafowanie stron wzoru umowy przez Oferenta
- Warunki wymagane od Wykonawców oraz sposób ich potwierdzenia
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jeden projekt budowlany instalacji wysokosprawnej kogeneracji o mocy elektrycznej co najmniej 1 MWe dla ciepłowni zakończony uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę. Wykonawca wypełnia Załącznik nr 4 i dołącza referencje. - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Oferent podpisuje oświadczenie zawarte w Załączniku nr 2.
O zamówienie nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- zalegają z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca dostarcza zaświadczenie z właściwego organu.
- w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. Oferent podpisuje oświadczenie zawarte w Załączniku nr 2.
- nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert lub wnieśli wadium nieprawidłowo.
Informacja na temat możliwości składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (oferta wspólna)
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
- podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązane przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady odpowiedzialności wobec Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia, natomiast wraz ze złożoną ofertą składają wstępną umowę konsorcjum lub inny dokument regulujący ich współpracę,
- podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie,
- podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Udział podwykonawców
Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale Podwykonawcy/ów, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu Podwykonawca. Należy wypełnić odpowiednio formularz oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale Podwykonawców, należy wpisać w formularzu oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców.
- Udzielanie wyjaśnień i zmiana zapytania ofertowego
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Pytania mogą być formułowane na piśmie lub drogą elektroniczną na adres jalaba@cieplo-jawor.pl w terminie do 26.02.2021 r. do godz.15:00.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza odwrotnie fakt otrzymania korespondencji przesłanej pisemnie lub e-mailem. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł on zapoznać się z ich treścią. Za chwilę tę uważa się dni od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.
W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje podane na otwarciu ofert.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
Treść pytań Wykonawców dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego oraz informacja o zmianie terminu z opisem dokonanych zmian zostaną upublicznione w taki sposób, w jaki zostało upublicznione ogłoszenie o zamówieniu.
- Opis przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić na załączonym do ogłoszenia „Formularzu Oferty”.
Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami ogłoszenia. „Formularz Oferty ” i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.
W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy „za zgodność z oryginałem”.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
Ofertę można zmienić lub wycofać tylko przed terminem składania ofert. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „Tajemnica przedsiębiorstwa tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający informuje o możliwości odbycia wizji lokalnej w dni robocze w godzinach od 8: 00 do 14:00. Przyjazd należy uzgodnić pisemnie lub drogą elektroniczną.
- Wymagane od Wykonawców dokumenty i oświadczenia, które muszą być załączone do oferty
- wypełniony i podpisany „Formularz Oferty” (Załącznik nr 2),
- pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeśli ofertę lub załączniki podpisuje osoba nie wymieniona w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia (Załącznik nr 4),
- referencje” lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienione jw. w wykazie usługi (z opisem, terminem) i potwierdzające, że na podstawie opracowania dokumentacyjnego Wykonawcy, Inwestor uzyskał prawomocną decyzję pozwolenia na budowę,
- wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych do prawidłowego wykonania zamówienia. Należy sporządzić wykaz osób z opisem uprawnień budowlanych,
- dowód wniesienia wadium.
- Opis sposobu obliczania ceny
Cena powinna zawierać wszystkie elementy wykonania zamówienia. Cena oferty powinna być przedstawiona jak w formularzu „Oferta” tj. w postaci brutto = netto + VAT (obowiązujący na dzień składania ofert) do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w następujących formach:
- pieniądzu
- poręczeniach oraz gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego: 94203000451110000003938650 – BGŻ S.A. z zaznaczeniem, że dotyczy złożenia wadium w postępowaniu na: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn.: „Budowa jednostki kogeneracyjnej w CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o.”.
Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
W przypadku złożenia wadium w pozostałych formach dopuszczonych w ogłoszeniu – oryginał należy dołączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego w terminie przed otwarciem ofert. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych poniżej:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą lub unieważnieniu postępowania.
- Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert. Dzień ten jest 1 (pierwszym) dniem terminu związania ofertą.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę w podwójnej, zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, do dnia 05.03.2021 r. godz. 15: 00 lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej lub przesłać drogą elektroniczną na adres: przetargi@cieplo-jawor.pl. Sekretariat czynny w dni robocze od 07: 00 do 15:00. Opakowanie zewnętrzne, powinno być zaadresowane do Zamawiającego: CIEPŁO –JAWOR Sp. z o.o. ul. Moniuszki 2 A, 59- 400 Jawor oraz oznakowane następująco: „Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn.: „Budowa jednostki kogeneracyjnej w CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o.”. Nie otwierać przed dniem 08.03.2021 r. o godz. 9: 00 „. Opakowanie wewnętrzne z ofertą winno być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.03.2021 r. o godz. 9: 00 w siedzibie Zamawiającego.
Na otwarciu ofert Zamawiający odczyta nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę ofertową brutto.
- Kryteria oceny ofert i ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta posiada najniższą cenę i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia.
- Informacja o wyniku postępowania zostanie upubliczniona w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zamówienie. Informacja o wyniku postępowania będzie zawierać nazwę wybranego wykonawcy oraz jego siedzibę.
- Na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, Zamawiający udostępni wnioskodawcy protokół postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę,
- Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy,
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia osób oraz zaświadczenia o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa,
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy traci wadium a Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród pozostałych ofert lub unieważni postępowanie
- Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo z Podwykonawcami wskazanymi w przyjętej ofercie „przetargowej”. Wykonawca jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu umowę (lub jej uwierzytelnioną kopię) z Podwykonawcami – w terminie 3 dni od jej zawarcia
- W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum),
- Środki ochrony prawnej
Strony mogą dochodzić swych praw na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Spory mogące wynikać z realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby zamawiającego.
- Integralną częścią zamówienia są następujące załączniki:
[PDF]:Warunki przyłączenia do sieci gazowej
[PDF]:Warunki przyłączenia do sieci elektro-energetycznej
[PDF]:Ogłoszenie o zamówieniu CJ_4_2021
[PDF]:Mapa terenu objętego inwestycją nr 2
[PDF]:Mapa terenu objętego inwestycją nr 1
[DOC]:Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług
[DOC]:Załącznik nr 2 Oferta
[DOC]:OGŁOSZENIE o zamówieniu CJ_4_2021
[PDF]:Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług
[PDF]:Załącznik nr 3 Wzór umowy
[PDF]:Załącznik nr 2 Oferta
[PDF]:Załącznik nr 1 Założenia do projektu budowlanego
[PDF]:Wypis i wyrys z MPZP dz. nr 143
- . Informacje dotyczące RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnie 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych dalej zwanym „RODO”, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CIEPŁO-JAWOR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Stanisława Moniuszki 2A, 59-400 Jawor. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu obowiązywania umowy na ww. zamówienie.
Jawor dnia 15.02.2022 r.